tisdag 8 december 2009

Tonight is my night.

Älskar mina hemma-mys kvällar för mig själv. Det är så skönt att få ha en hel kväll då jag bara får vara. Jag får se hur sliten ut som hellst utan att ha dåligt samvete, jag behöver inte prata med ngn om jag inte vill, jag får ligga i soffan och äta popcorn till middag om jag så vill. Dessutom kan jag lägga mig och sova ruskigt tidigt utan behöva känna mig tråkig. Lyx.

Tisdagar är min kväll. Träning, middag, halv 8 hos mig, ugly betty och sist men inte minst, desperate housewives!
Dagens middag, tacopaj m. sallad och guacamole. Till det, iskall cola med citron.




2 kommentarer:

Jennie sa...

Lät som en riktigt smaskig middag. Men nej, du får inte äta popcorn till middag, inte ens om du så vill...:)

Lina sa...

Jag visste inte att du va så vek att lite rosa skulle framkalla epilepsi, tyvärr Frida, för dåligt argument för att ge upp min favvofärg :)