tisdag 22 december 2009

I just want to sleep..

Det är en slagen hjälte som skriver.
Sitter helt utslagen i soffan efter en hektisk dag. Snökaos, öppning och göra julmys, ett gäng nior som sovit i sporthallen, julspex med en massa roligheter, snökaos, möte med chefen och relaxgruppen. Trött som ett svin skulle jag hem och ta en powernap men hamnade på stan.
Eftersom jag såg ut som ett troll och misstrivdes ganska mycket så tröstshoppade jag några tröjor, underkläder och annat fix.

När Johan började snacka om snöskottning skyndade jag mig hem för att slöa. Men blev det av? Nej. Kom på att jag inte hade ett enda rent par sockar (har på mig en rosa och en röd socka idag) eller andra kläder heller för den delen.
Nu ska jag slänga i en ny tvätt sen skynda iväg till spinningen.

Inga kommentarer: