fredag 11 december 2009

Mina älskade vänner!

Fina vänner är det bästa som finns. Utan dom känns livet tomt.
För mig är det otroligt viktigt att spendera tid med dom som får mitt liv ljusare.

Har haft en underbar fredag, först lång-lunch med Emma på nodo. Tyvärr hinner man ju inte träffa alla så ofta, men då uppskattar man det desto mer när man väl får chansen. Det gäller bara att man tar sig tid, vänner är det bästa man kan ha.


Kvällen har jag spenderat med Lina, Carro och Therese. Bjöd dom på middag, ungsrostade baguett halvor med pepparsalami, stekt rödlök och mozzarella till förrätt (mums), helstekt fläskfile med ädelost fyllning och kroketter till varmrätt. Var himla gott. Efterrätten som skulle bestå av blåbärspaj blev jag för slö för att göra.
Sen kom även syster hit, och stackars Amanda har ju opererat sig i munnen, var svullen och blå.



Efter maten satt vi här, i soffan och trängdes framför idol, men finns det hjärterum (och det fanns det) så finns det stjärterum.

Nåväl, nu är jag tröttast i stan, så sängen: here I come. God natt på er.

Inga kommentarer: