torsdag 10 december 2009

Nämen, oj så roligt det här var då!

Jag fullkomligt älskar att kliva upp före fan. Nej det gör jag inte.
Pga en bruten arm var jag tvungen ta öppningen idag, kl 6. Stiger upp 05.15 tröttare än någonsin. Går ut till min lagomt kalla bil och förbannar mig själv för att jag inte kommit på ett sätt att bli ruskigt rik så jag inte måste jobba när jag egentligen inte vill, eller åtminstone har råd att köpa en ny bil..
Sätter mig i sätet och vrider om nyckeln. Den startar inte. Provar flera gånger utan resultat.
Fick ringa ut en stackars vikarie som fick raskt åka iväg och öppna.

Var hemskt nära att börja stortjuta av ren frustration.


God morgon världen.

2 kommentarer:

Jennie sa...

Usch vilken jobbig morgon. Vem har brutit armen?

Frida sa...

Linnea ramlade igårkväll när hon var ute med hundarna. stackarn.