torsdag 24 december 2009

Jul jul, strålande jul!

I år slapp vi tomten, äntligen! Har aldrig varit speciellt förtjust i tomten, allt känns så påklistrat. "åh hej tomten", "tack tomten" " nu ska tomten få en kram", dravel!

Har haft en trevlig julafton i övrigt. Gick bra att jobba men var gode jobbigt, middag med familj och släkt och maten var, ja julmat, ni vet ju hur den smakar.
Fick äntligen nya sängkläder, är ganska kinkig med sånt och eftersom jag har ett dubbeltäcke är utbudet inte det bästa. Men nu! Jag och Johan fick även en digital fotoram som vi ska ha i lägenheten om vi får den, ska proppa den med en massa bilder från våran tid tillsammans :)
Nåväl, mina julklappar intresserar väll inte er.

Nu sitter jag i soffan och slöar, är rusigt trött så ska nog koka en kopp te, sen lägga mig i sängen och se en mysig film och längta efter J som är i boden.

God fortsättning gott folk!

Inga kommentarer: