tisdag 23 februari 2010

Mat mat mat.

Känner mig verkligen som en slagen hjälte. Har haft fullt hela dagen, lagat mat (kycklingklubbor som jag gned in i en massa smarriga kryddor) med sallad och frön. Gymmat med Johan (som kämpade på bra), gav mig även på löpbandet men efter 20 min gav jag upp i ren tristess. Springa är fan inte kul!

Nu har jag precis gjort matlårdor till oss, kokat bulgur och gjort avokado sallad till klubborna som blev över. Har även förberett frukosten i form av Carros gröt, så imorn är det bara att sätta i vatten och slänga in det i micron. Ska bli spännande att se hur den smakar och hur länge den mättar, enligt Carro är den grym.

Just ja! Har även hunnit kollat lite mer på matten..

Carros nyttiga gröt:

1 dl fiberhavregryn
1 msk solrosfrön
1 msk linfrön
1 tsk kanel
1 dl frysta hallon och/eller blåbär.
Lite salt.
Vatten

Micra.

Servera tillsammans med havremjölk med vaniljsmak.

1 kommentar:

johan sa...

du menar väl havremjölK? ;)