tisdag 9 februari 2010

I really, really, do hate you!!

Skulle precis gå ut och koppla in motorvärmar sladden i kräket,
eftersom bilen ibland inte behagar sig att starta när den är kall var
jag så illa tvungen att gå ut från min varma sköna lägenhet. Till
kylan. Till mörkret. Till min hatade isbil.
Igår gick inte dörrarna att öppna pga all is, nu gick inte sladden
att stoppa in. Har stått i en halvtimme och kämpat med att pilla ut
isen ur uttaget och på köpet fått halvt förfrusna fingrar. tillslut
kom johan med hårtorken. Tillslut fick vi in sladden.
Så nu ligger jag äntligen i sängen och förbannar vintern. Alltid
lika kul när sånt här händer då man ska upp om ngr timmar.

Ska sova och drömma om fina stränder i kroatien (om ngr månader är
jag där!). Långt borta från det här helvetet.
Klockan 5 är jag dock tillbaka i verkligheten igen.



Inga kommentarer: