tisdag 16 februari 2010

Att somna nöjd.

Visst är det underbart att gå och lägga sig för natten då man är
riktigt nöjd med sin dag? Man har gjort allt man tänkte, ätit bra,
fixat det där man borde ha fixat för länge sen, städat, tränat,
umgås, hinna se favorit serien på tv, mm, mm..
Men när ska man hinna allt?

Hade tänkt laga bra mat, men pga av en alldeles för omättande
köttsoppa till lunch var mitt hunger monster framme och det blev
fiskpinnar med pulvermos istället.
Hade tänkt städa, men somnade på soffan. Hade tänkt tvätta, men
hann bara med två maskiner, för jag glömde bort det. Hade inte
tänkt äta godis, men godis monstret var framme. Hade tänkt fixa med
en massa andra saker som bara inte blev av.
Men jag somnar då mätt och belåten (30 min efter min bedtime), efter
gott kvällsfika hos Charlotte i form av nybakt gi bröd efter spinning
och core.
Så lite nöjd är jag iaf..

Inga kommentarer: