lördag 2 januari 2010

Farväl älskade 2009!

Året som gått har på många sätt varit det bästa året på länge. Av många stora och små anledningar. Här kommer en kort lista:

Årets bästa tid: sommaren! Hade den bästa sommaren jag någonsin haft. Kärlek, fest och glädje.
Årets bästa förändring: Jag. Är betydligt mer rofylld och tydligen mer kärleksfull.
Årets reuonion: Charlotte kom tilbaka till mitt liv!
Årets jobbhändelse: Fick fast anställning.
Årets musikaliska frälsning: Paramore.
Årets häftigaste känsla: Kärlek vid första ögonkastet.
Årets roligaste kommentar: "Ändå coolt med 3D, tänk vad häftigt om man kunde se så på i verkligheten också"- Christoffer på avatar.
Årets serie: Glee. Glädje raka vägen igenom.
Årets tillskott: Kevin, världens sötaste bebis.
Årets låt: Single ladies. Kan inte beskriva hur många roliga stunder jag har haft till den låten.
Årets fantasi förälskelse : Twilight.
Årets vinst: Damklassen i kanalsimmet. En otrolig upplevelse.
Årets köp: Min iPhone, ren och kär kärlek.
Årets bad: Nattdoppen från Tages bro efter krogen.
Årets nya bekantskaper: Har lärt känna så många härliga människor.
Årets nya tradition: Fredagsmiddag med tjejerna.
Årets matupplevelser: Äta ute, underbar vardagslyx.
Årets livselexir: Cola zero.
Årets resa: Uppsala för att hälsa på Christoffer.
Årets mysigaste sommarminne: Kanotdagen i skärgården.
Årets maraton: Sagan om ringen.
Årets bästa fest: beach boys på havsbadet. Ruskigt bra.
Året känsla: Lycka och kärlek.
Årets frälsning: träningen.
Årets avslut: nyårsafton. Vilket jävla ös! Tack alla ni som gjorde min kväll.
Årets hångel: Tolvslaget med prince charming.
Årets mysigaste: Ligga i gräset vid soluppgången, känna värmen mot huden titta på molnen och bara njuta med fina.

Årets bästa: Jag blev föräskad i den finaste människan jag träffat. Du gör mig lycklig! Jag älskar dig.


Åh vad svårt det är att summera ett helt år, men det var en liten del.
Tack mina älskade för att ni finns, utan er skulle jag inte klara mig.
Jag kommer se tillbaka på 2009 när jag gammal och grå och le. Bättre får man leta efter.

Ser fram emot 2010 med spänning!

1 kommentar:

Anonym sa...

beach boys party var " hur bra som helst" Hilsen fra bodø :-D

P.S. Bra blogg!