lördag 30 januari 2010

Bowlingen blev skrovmål..

Tyvärr fick jag aldrig chansen att briljera med mina oerhörda talanger i bowlingen igår. Verkligen jätte otur...
Pga av en svärm av ungdomar som hade invarderat alla banorna så fick våran kamp skjutas upp på obestämd tid.
Istället för en hård match tog vi mormors lilla golf (som jag så snällt får låna då min bil är på rep, igen) till big boy för ett skrovmål. För ovanligehetens skull var riktigt gott, kan ju inte sticka under stolen med att dom verkligen har tappat det där som gjorde dom till det lilla extra.

Såg även 2012, det är inte ofta det händer, men, vi stängde av den. Fy så deprimerande film, världens undergång, alla skulle dö plågsamt.. Jag klarade inte av att vänta på det lyckliga slutet (som jag hoppas fanns).


Inga kommentarer: