onsdag 20 januari 2010

Modella eller inte modella?

Jag sitter här med lite beslutsångest.. Fick ett samtal från cau+Co
idag som undrade om jag ville vara modell för deras ny kollektion.
Attans, då var jag tillbaka i mitt fight your fears träsk. Känner
nästan bara därför att jag måste. Har ju sagt till mig själv att
jag inte ska tacka nej till erbjudanden bara för att jag är lite feg,
eller vad man ska säga.
Men, jag vet inte hur jag ska göra än.
Tänk om dom vill klippa av mig nästan allt hår och färga det i ngn
galen färg?
Fast iofs vet jag ju att dom är riktigt duktiga.
Hur tycker du att jag ska göra?

3 kommentarer:

Therese sa...

Do it! Go nuts, you can do it!! :)

Jennie sa...

Men det är väl klart att du ska ställa upp! Du är ju snygg i alla frisyrer, så det kan nog bara sluta bra.

Anonym sa...

Du vet vad jag har sagt om fotona, så ta utmaningen!!! Innerst inne tycker du det är kul, så varför avstå?
Kram Evis