söndag 17 januari 2010

Snowboard premiär!

Plötsligt händer det!
Jag, Frida Elfving, vågade äntligen åter igen spänna fast fötterna på brädan och utför gick det! Jag har varit så nervös att ni inte kan förstå. Var ju trots allt 7 år sen jag åkte senast, och då gick det inte vidare bra. Men jag måste ha tränat i sömnen, för jag ramlade bara 3 gånger, och det under ett och samma åk då min ena bindning satt lös. Wohow.



Om sanningen ska fram var jag ruskigt nervös för Johans skull också, men utan anledning. Han var riktigt duktig på sina skidor.

Att Emeli kan åka visste jag ju redan om, men skogsturer än nog inget för henne än. "Jag vill inte vara hääär!" Hörde jag henne ropat förtvivlat när hon åkte in på en liten skogsstig.
Tack för en underbar dag, älskade ni!



1 kommentar:

Therese sa...

Såg härligt ut att vara och åka snowboard! Jamen absolut, du är en riktigt grymt lilla my! :D