fredag 29 januari 2010

Mysmorgon.

Det är inte så ofta jag har lyckan att få ha sovmorgon, så dom dagarna jag faktiskt får det uppskattar jag dom extremt mycket. Jag älskar dom mornar jag har sovmorgon, och är själv! Ibland är det faktiskt hur underbart som hellst.

Jag får ligga och dra mig hur länge jag vill, jag får äta vilken frukost jag än vill, jag får ha det lugnt och skönt, bara ta hänsyn till mig själv. Jag får alltså vara hur egoistisk jag vill.

Färskpressad juice, grönt chai te, kokt ägg och en rostad fazer aktiv råg med ost och paprika. Nu är jag redo fär dagen!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Öh? För om man har sällskap får man inte äta vad man vill?

johan sa...

Nej Anonym, om man _börjar tidigt_ så kan man inte äta vad man vill; då har man inte tid. Hur är det med läsförståelsen?

Frida sa...

Jag ber om ursäkt om du tog illa vid dig pga av min dåliga formulering. Självklart får man äta vad man vill fast man har sällskap.
Personligen tar jag mig bara mer tid till frukosten när jag är ensam, av ngn anledning.