tisdag 26 januari 2010

Igår var ingen vanlig dag!

För det var Fridas födelsedag, hurru hurra hurra!

Dagen började med att kräket strejkade. Vilket förstås var lagomt kul då jag böt batteri för två veckor sedan.

På jobbet blev jag grattad av vad som kändes som halva högstadiet, fick presenter i form av godis och en husvagnsweekend i kåbdalis.

Kom hem och möts av en uppiffad lägenhet. Min älskade hade tagit hand om allt sånt där tråkigt, "jag gör det sen nångång när jag har tid" sakerna. Såsom byta lysrör, fixa nytt duschdraperi, panta, laga den trasiga lådan i tvbänken, organisera min kaotiska tvättskrubb, fara på återvinningen osv, + en nybakt tårta.

Sen kom mina underbara vänner på fika! Tack för mina fina presenter och tack för att ni kom. Kvällen avslutades med en chickflick med Johan och Carro, samt en fotmassage.

Inga kommentarer: