onsdag 13 januari 2010

yrpotta.

Halva arbetsveckan börjar närma sig, om exakt 2 h 10 min. Åh så härligt!
Jag är tröttare än vad ngn av er kan förstå. Det känns som att mina ögonlock väger 100 kg och att nån jävel har varit och stoppat en massa grus under dom. Så ont gör det.

Det tar visst ett bra tag att återhämta sig helt när man har varit sjuk som fan.
och visst är det underbart då man vaknar en gång i timmen hela natten när man ska upp kl 5?

Yrade så mycket att jag stod och ryckte och drog i bildörren när jag skulle stressa iväg till jobbet, höll på att börja grina i ren frustration. Trodde jag skulle komma försent till öppningen.
Sen efter ca 5 min inser jag att jag hade låst dörren när jag trodde jag låste upp den..
Det var då jag älskade mig själv.

1 kommentar:

johan sa...

varma tankar!