söndag 28 mars 2010

Welcome to the sixties!

Igår var det 60-tals fest som stod på schemat. Charlottes pappa fyllde 50 år och ställde till med storfest, med mat, fri bar, liveband osv. Så jag och Johan hjälpte till med maten och i baren, drack drinkar och dansade.
Det bästa av allt var att jag fick klä ut mig! Fick ruskigt mycket beröm för min look, vilket var hemskt kul. Speciellt efter jag stått ochg tuperat håret i en timme.. Här får ni ngr bilder:


                                                        Hårfixning a´la sextiotal.
Försöker sälja kylskåpet i sann hemmafrusanda.
Min mycket glada och stiliga karl
Fotosession i toan.
Här ser man en antydan till det hemskt söta förklädet jag hade serverade maten.

2 kommentarer:

Jennie sa...

Men så jävla grym! Du passar verkligen i alla stilar!

sophie sa...

verkligen snyggt! det ser ut som om du faktiskt lever på 60talet. nice work! :)