tisdag 16 mars 2010

Dating in the dark.

Jag har fastnat för det nya dating programet (dating in the dark), jag vill verkligen inte missa det och jag sitter och tjuter för mig själv när jag ser det. För att jag skäms. För att jag är nervös. Och sen för att jag är förbannad.
Jag både hatar och älskar det.

Jag hatar delen då dom får se varandra i ljuset för första gången, och man får se den tydliga avsmaken i deras ansiktsuttryck. Sen har vi delen då en stackare får stå på balkongen med hjärtat i halsgropen med nervositet, hopp och önskan om att inte bli ratad. För att sen få sen värsta mardröm kastad rakt in i ansiktet när dom ser att deras date går därifrån, för att inte ens ge dom en chans, i vetskap om att detta ändrade intresse var pga ens utseende. Man var tydligen för ful att ens träffa en gång till, man dög inte.
Det om något kan ju krossa en.

Men, trots min avsky för denna brutala del i programmet kommer jag fortsätta se det, för innan detta är det ju faktiskt jävligt bra.

Inga kommentarer: