onsdag 17 mars 2010

Livet är en kamp

Känner mig som ett lik. Två veckor med konstant huvudvärk börjar sätta sina spår. Dagens nyttiga middag som var inplanerad slutade som en kebabrulle, efter en lång diskution med Johan om att man inte kan säga "Jag har en hemlighet som inte du får veta vad det är förns om ett halvår". Det är inte okej.
Speciellt inte när man vet hur äckligt nyfiken jag är. Och att göra detta enbart för att retas, för att jag minsann ska lära mig att inte vara så förbaskat nyfiken.
Men, jag gav inte vika så jag vann (här förloras det inte i onödan) och han berättade, efter en timmes lång kamp mellan två extremt envisa rackare.

Detta gjorde mig ännu tröttare, grinigare och därav kebabrullen.

Sen kan jag ju informera er om att jag har hållt i ett core pass idag för en grupp tjejer från högstadiet. Det var första gången jag höll i ngn annan sorts gruppträning än vattengympa (som jag iofs också höll för dom) och jag måste säga att det var väldigt kul. Tjejerna var riktigt nöjda och bad om att vi skulle köra det igen nästa vecka. Alltid kul att få positiva reaktioner och testa nya saker.

Inga kommentarer: