måndag 1 mars 2010

Men fort ge mig sockret någon!

Måste dra en liknelse med våran kära Rudolf''s (sunes sommar) panikartade uttryck "ge mig saltet, men fort ge mig saltet någon!!" Så känner jag ofta, fast med socker.

Att jag aldrig lär mig! Av någon anledning tyckte jag att jag hade rätten till att bara äta en massa snask idag eftersom det var cup. Ja det var dumt.
Så, efter en go'bit, godis, dricka, en korv och ett försök till att äta en sallad (den var så vidrig att det inte gick att få ner den, tummen ner för palazzo) så gav jag mig på ett vattengympa pass, som jag höll, och ett aerobicspass. Det gick allt annat än bra. I slutet var jag så förbannad på mig själv att jag höll på att börja grina. Inte blev det bättre då instruktören höll på att tjata om hur snygga vi var. för vem känner sig snygg efter ha svullat en hel dag, en hel helg?

Imorn är det jag som går på godis-detox. Och skrovmåls-detox (förutom på fredag då jag äntligen ska få äta på donken).
Stackars Johan som ska behöva vara med mig under den närmaste tiden, sockerbrist gör mig grinig.

Inga kommentarer: