söndag 21 mars 2010

Oh what a weekend!

Oj vilken underbar helg jag har haft!!
Fredagen firade vi min älskade syster Emeli som fyllde år genom myslunch på stan, badbus på havsbadet och go'middag med hela familjen. Kvällen avrundades med mys med Carro och Therese, lite vin, ost och kex.

Igår unnade jag mig en härlig sovmorgon, strosade sen på stan en stund med min älskade och bara var. Men pricken över i:et var festen, utgången, dansen, vinet, skratten och utelivet i luleå då vi var där och firade Annika som fyllt år.

Idag vaknade jag på mitt supertunna liggunderlag på Annikas golv och frukosten blev en supergod pizza med mina fina vänner sittandes runt vardagsrumsbordet.

Nu är jag en slagen hjälte, lite mer härjad och sliten än jag var innan helgen, men även mycket mer nöjd och har en hel del fina minnen.

Tack för en underbar helg alla inblandade, ni är bäst!



  

Inga kommentarer: