onsdag 18 november 2009

Three good days to come!

Åh så underbart!
Nu har jag tre toppendagar framför mig, tre dagar med en massa skoj.

Torsdag: en hel kväll med twilight med 15 brudar. Först mys hos Carro sen, new moon! Kan det bli bättre?

Fredag: Har jag tagit ut en semesterdag så jag ska njuta hela dagen. Sen kommer ngr från jobbet hit, det blir nån drink sen vidare mot bowlinghallen för middag och fest med resten av arbetsgruppen. Förra årets bowlingfest var en hit! Jag råkade dock slänga klotet baklänges..

Lördag: Ännu en lugn njutardag för mig själv, sen blir det oxfilé middag med mina gamla vänner, lulegrabbarna ! Awesome. Blir vin, ost och kex, sen utgång.

1 kommentar:

Jennie sa...

Sur är jag att jag inte kan vara med på bowlingfesten...grrr, tritst att jobba när ni andra festar!