fredag 20 november 2009

I'm in heaven!

Ingen är lyckligare än jag just nu, svävar på små rosa moln. Har just varit med om den bästa kvällen / natten på väldigt länge.

Jag kan inte med ord beskriva hur otroligt bra New moon är. Du måste se den med egna ögon. Den överstiger mina förväntningar och dom var höga. Den var lite tyngre än den första, så jag och Carro L satt och snyftade ikapp där på rad 8.

Dom har gjort en bra tolkning av boken, visst känns det tråkigt att dom har varit tvugna att klippa bort endel scener, men det finns väll en anledning till det med. Jag hade dock inte klagat om den hade varit dubbelt så lång.

Nu är jag kär, ännu mer kär än vad jag var innan. Och jag är inte bara är i Edward nu, Jacob, åh Jacob. Yummy! Men den reaktionen får man väll om man går upp 17 kg i muskelmassa..

Om jag måste säga en negativ sak så är det väll att den här filmen har en annan färgton än första. Twilight var mer blåaktig och new moon lite mer gul. Och detta medför då att dom ser lite annorlunda ut. Men det är också det enda minustecknet.

Den får FFFFF av 5 möjliga.

Som jag sa till Carro A och Lisa nu påväg hem, Jacob kommer leka på mina hornhinnor inatt. Så jag vet att jag kommer sova gott. Hoppas du gör det med.

1 kommentar:

johan sa...

http://www.cracked.com/funny-36-twilight/
hihi