fredag 13 november 2009

Fredagen den 13:e

Nu råkar det vara den föraktade fredagen den trettonde idag, men, jag förkastar all vidskeplighet! Jag är nämligen sådär lagomt oturdrabbad 24/7 så jag tycker väll att det borde räcka.

Nånting ska ju gå fel / dag, annars stör det den vardagliga rytmen.
Och jag kan väll säga att jag har gjort bort min del idag:

1; Ligger på brädan på bodypumpen och tränar tricep, vi ska först sakta böja skivstången ner mot pannan, sen två snabba. Jag kämpar för att hålla emot på den sakta, sen på den snabba tänkte jag "nu jääävlar", och snabb var jag. Så snabb att jag missade att pannan var närmare än vad jag trodde. BOOM så drämmde jag till mig. Det gjorde ont.

2; Tar ut mig så mycket på alla övningar att när det kom till axlar (näst sista delen) var jag så knäckt att jag vid ett flertal gånger höll på att svimma.

Så jag tycker jag har förbrukat dagens minus sida.

Inga kommentarer: