fredag 19 november 2010

Nu kanske jag har gått för långt.

Den här helgen kommer gå i träningens tecken och jag lägger partylivet på hyllan för en helg. Det ska bli ruskigt skönt och jag tror min kropp kommer uppskatta det.

Träningshelgen började idag med en timmes powerwalk, sen en timmes hårdkörning av överkroppen på gymmet, för att sedan avsluta med intervaller på löpbandet tills jag nästan fick blodsmak i munnen. tack tjejer för en grym dag! Undrar om jag kommer klara av bowlingen ikväll..

Imorgon bär det av mot Skellefteå för en gymstick utbildning. Och jag bara hoppas att jag inte kommer ha alltför mycket träningsvärk så jag orkar träna hela dagen..

Sist men inte minst har vi ju då min efterlängtade söndag: Skidpremiär i kåbdalis med charlotte!

Bäst jag vilar en stund och samlar krafterna.

Inga kommentarer: