onsdag 10 november 2010

Insomnia.

Det känns som att jag går runt i ett ständigt töcken, ja jag ser nästan suddigt. och jag ser hemsk ut. jag är röd och blå runt ögonen och dom är ständigt svullna. Nu är jag less.
jag vrider och vänder på mig hela nätterna och jag känner sakta men säkert hur paniken sätter in, jag kommer inte få sova inatt heller. Sen kommer tankarna, varför gjorde jag inte bort det där idag? Hur kunde jag glömma att jag skulle göra det där? varför ringde jag inte det där samtalet? Borde jag ha gjort annorlunda i den där situationen? Osv osv.
Det har blivit en ond cirkel, kan inte sova, är sen så trött att jag glömmer saker, sen kan jag inte sova igen kan inte sova för att jag är stressad över allt jag glömt, allt jag inte orkat göra, sen börjar det om igen.

jag orkar inte mer!!

1 kommentar:

Linda sa...

frida, spikmatta! du måste använda spikmattan innan du går och lägger dig!