måndag 8 november 2010

Helgen som gått.

Efter en helg borde man ju vara utvilad. men jag känner mig i större behov av ledighet nu efter helgen än innan. Var egentligen ledig i fredags men då jag hade fått för mig att anordna ett disco var det ju bara att infinna sig på jobbet så kl 04 vacklade jag isäng.

resten av helgen har varit underbar. Lunch, fika och mys på stan. Helkroppsmassage, en tjejfest som tog mig tillbaka till 14-års åldern och jag skrattade som aldrig förr. jag har buggat. jag har somnat med kläderna på. Ätit skorv framför "i form med anna anka". Ätit godis och mys med några av dom bästa jag vet. Och jag har kramats.

Så det är en trött, men riktigt belåten Frida som nu ska hoppa ner i plurret och lära mina små elever att simma.
                                             Ungefär såhär var min lördagkväll.


2 kommentarer:

Lina sa...

HAHA! ätit SKORV framför anna anka? Lät juh gott ;)

Frida sa...

Det var gudomligt gott ;)