lördag 25 september 2010

Min nya kärlek.

Efter att ha varit utan dator i några dagar fick jag nog. Jag åkte iväg till luleå, gick in på Grafit och kom ut med en ny fin macbook pro!
Jag är helt såld, den är så underbar att jag kan inte slita mig. Sen att jag inte alls har lärt mig den är ju en annan fråga.. Än så länge nöjer jag mig bara jag kan surfa och kolla på min serier jag har missat under mina mörka dagar utan dator. Egentligen är det ju skrämmande hur beroende man är av en dator, jag kände mig så ensam. Men nu känner jag mig hel, lycklig.

2 kommentarer:

Loo sa...

Kul med ny dator! Funkar bra? Jag som trodde du tatt semester ett tag, min blogg har tydligen inte uppdaterat som den ska :p

Frida sa...

Den funkar hur bra som hellst! :) Love it!
Haha nej nej, ingen semester här inte!