måndag 12 april 2010

att anordna en spelning

Jag håller på att anordna en spelning, med sex olika band och disco. det är ett väldigt roligt och stimulerande projekt, men satan vad jobbigt det är! Jag hade ingen aning om hur mycket det var man var tvungen att tänka på, har ju aldrig försökt mig på nått sånt tidigare. Men  oj som jag har lärt mig mycket!
Nu är jag bara totalt sönderstressad av nervositet, tänk om det inte kommer någon? Jag hoppas det, för bandens skull, för min skull och för dom som kommer. (och det är ju inte gratis att anordna nått sånt här..)

Känner du någon musik och dans intresserad tonåring så tipsa dom om The stage is yours, på fredag!

2 kommentarer:

JUDITH sa...

kommer det vara disco" sammtidigt som livabanden spelar?

Frida sa...

Tjenare Judith!
Nej det kommer det inte vara, det är disco mellan banden och banden spelar ca 15-20 min var.
Tror det kommer bli en grym kväll med mycket musik och dans, hoppas du kommer!