lördag 12 juni 2010

Nä nu blev jag less.

En av dom bästa delarna med att tågluffa är att man har möjligheten
att lämna en stad, ett land om man känner sig "klar" där. Eller att
vädret är dåligt.
Idag hade vi tänkt cykla runt en massa, men pga dåligt regn och så
mycket moln att man inte ser dom vackra topparna (tydligen ska vädret
vara likadant ngr dagar) så väljer vi att åka vidare redan kl 14.
Och för att inte glömma min satans förkylning jag har dragit på
mig. Ruskigt ont i halsen, snorar och hostar, pulsen som rusar i 110
knyck så fort jag rör mig gör mig mindre sugen på att bestiga
Alperna..

2 kommentarer:

Uffe sa...

Stackare! Tur man är kvar i Norrbotten och har så varmt så man svettas litervis!

Lina sa...

Åh, vad ni verkar ha det underbart gumman! tråkigt att ni måste fara tidigare därifrån, men v'ldigt bra att bara kunna sticka när det är dåligt väder till förhoppningsvis en MINST lika fin stad! Fortsätt ha så roligt, du är saknad h'är hemma i lillstan! Puss !