söndag 2 maj 2010

t - 5 veckor.

Har ägnat större delen av dagen till att kolla upp olika resmål runtom europa. Idag är det exakt 5 veckor kvar innan vi åker! Känns otroligt bra.

Helgen i övrigt har väll haft sina upp och nedgångar. I fredags begav vi oss av (jag, charlotte och amanda) till luleå för lite shoppning. Jag införskaffade mig äntligen en cykel!
Kvällen bjöd upp till fest hos John och Tessan med massor av trevligt folk, och massor av vin. En helt underbar dag!
Lördagen var en dag jag helst skulle vilja radera ur mitt minne. Vi var bjudna på middag hos Erik och anna i form av bordsgrill med massor av smarriga tillbehör. Tyvärr fick jag avbryta middagen och återvända hem i fosterställning. Kände mig riktigt tragisk.

Idag är det bara mys som står på schemat.
                                                    
Charlotte inträng längst bak i bilen med min nya cykel.




1 kommentar:

Nathalie sa...

åh vad kul att resa!:)