onsdag 26 maj 2010

det här ska jag göra i sommar.

Den sista veckan har jag inte kunnat fokusera på något annat än min efterlängatde sommar. Det, och min kommande framtid, är det enda som finns i mina tankar just nu. Därav min dåliga uppdatering.

jag längtar så mycket att jag håller på att spricka, jag sitter och kollar resfakta, historik, kollar kartor, tåg, hostels och olika maträtter som jag bara måste prova på. Det finns dock en minussida med att åka iväg såhär: man har för många alternativ. Det finns så mycket att se, så mycket att göra, att man knappt kan komma fram till vad som är viktigast.

Men som jag längtar till att få :

Äta panninis i paris och kyssas vid eifeltornet, se alperna i schweiz, dricka vin och strosa runt i florens, att få stå på Piassa San Marco i venedig! Snorkla i kroatien, gå på spa i budapest, se prag och alla dess veckra byggnader och shoppa i berlin. Åhhh!!!

3 kommentarer:

Jennie sa...

Men vilken otroligt härlig resa ni kommer att ha! Hur länge blir ni borta?

anonym ;) sa...

Ni kommer inte alls få nå skojj... och jag är INTE alls nå avvis... jag lovar :P PUSS!

Frida sa...

Jag vet! Det kommer bli underbart! :)
Vi åker den 6 juni och kommer hem den 9 juli :)