tisdag 28 december 2010

Farväl piteå!

Som jag skrivit tidigare händer det mycket i mitt liv just nu. Väldigt mycket.
Igår fick jag veta att jag tagit mig in på örebro universitets "personalvetarprogram" och i morse beslutade jag mig för att ge det en chans.

Så idag har jag pratat med min chef, jag har meddelat mina kollegor om att jag kommer sluta i mitten av januari, jag har letat boende i örebro och försökt hitta någon som vill ha min lägenhet här.
Allt går fruktansvärt fort och jag har inte riktigt hunnit smälta allt ännu.

Så allt som händer just nu är med skräckblandad förtjusning. Jag är stolt att jag tog mig modet att faktiskt ta beslutet om att åka, jag är förväntansfull och glad att jag lyckades ta mig in. Men, jag är nervös, livrädd, överväldigad men framförallt, redan full av saknad av alla dom jag älskar. Jag kommer sakna er. Fruktansvärt mycket.

Lova att ni kommer och hälsar på mig, lova!

Och, vet ni någon som vill ha en fin etta (mitt palats) så fort som möjligt så hör av er. Och jag blir även tacksam ifall någon kommer med nått tips eller förslag på boende i Örebro :)

Inga kommentarer: