tisdag 7 december 2010

Det där med träning och semester.

Sist jag åkte utomlands hände det nånting med mig och jag gav upp träningen helt, ja förutom alla dom milen vi gick, varje dag. Då var jag iofs borta i 5 veckor och när jag kom hem igen var det sommar.
Och jag har en tendens att göra så, ge upp och inte orka ta mig i kragen när jag har haft ett uppehåll.
Så därför är jag lite rädd för mig själv och hur tungt det kommer bli att ta upp träningen igen då jag kommer hem. Fast på en vecka borde inte semester-frida ha tagit över alldeles för mycket..

hur som hellst har vi planerat att ta en morgonpromenad varje dag, kommer kanske bli tungt eftersom jag har planerat att dricka en hel del drinkar. Men, mina lunarglide ska få en vip-plats i resväskan tillsammans med sporttoppen. Och banne mig, även om Charlotte får slita upp mig i håret så ska jag ut på sightseeing by foot varje morgon i en timme.

Inga kommentarer: