måndag 3 januari 2011

Året som gått.

Som alltid vid ett årsskifte börjar jag tänka tillbaka på året som gått och vad jag fått äran att uppleva.
År 2010 var på många sätt ett händelserikt år, på både gott och ont, jag är några erfarenheter rikare och jag känner att jag har vuxit som person.

Här kommer bara en kort liten resumé:

Jag har varit ute i europa på en tågluff i 5 veckor vilket var det absolut häftigast jag varit med om.
Jag har upplevt och förlorat kärlek, för att sen få upp hoppet igen.
Jag har lärt känna många nya underbara människor, och speciellt en som har fått en stor plats i mitt hjärta.. och jag har börjat uppskatta mina vänner (om det var möjligt), ännu mer.
Jag har upplevt den roligaste veckan i mitt liv i egypten med en av dom jag älskar mest när jag behövde rymma från vinterkylan.
Jag har tagit mig modet att söka in på universitetet, och kommit in!

Så nu ser jag fram emot 2011 med spänning och hoppas på ännu mer äventyr.

1 kommentar:

Linda sa...

Lycka till vännen! Det kommer bli tomt här hemma utan dig! Kram!!