torsdag 28 oktober 2010

Even if it kills me.

De sista veckorna på jobbet har varit minst sagt hektiska. Inte nog med alla ansvarsgrupper jag har lyckats hamna i och alla möten och uppgifter som tillkommer med det så har jag även dragit på mig några egna projekt.
Jag håller bland annat på att anordna en innebandycup för låg, mellan och högstadiet, och det är inte lite jobb kan jag ju informera er om. Men nu, efter många om och men har jag nog lyckats få alla miljoner bitar på plats.
Dessutom anordnar jag även ett disco för högstadiet, och det är en jävla process, men oerhört roligt och stimulerande. Allt detta ska ju då förstås också spela rum under en och samma vecka.. Så, nästa fredag när jag kommer hem där kring 4 snåret på morgonen kommer jag nog vara extremt utmattad, men nöjd och stolt att jag klarade av det. Och det mina vänner är en kick.


Affischen två av högstadietjejerna gjorde, bra tjejer!

Inga kommentarer: