fredag 20 augusti 2010

Alla som är påväg mot nya mål.

Det finns så mycket man vill göra här i livet, endel saker som är roliga, endel skrämmande och sorgliga och endel hemskt spännande.
Jag vet så många som drömmer om ett annorlunda liv än dom lever men inte riktigt vågar ta steget ur tryggheten till det okända. Men vilket sätt är det att leva på, egentligen? Livet är alldeles för kort för att stanna upp och "nöja" sig, för kommer man verkligen bli riktigt lycklig då?
Jag vet då vad jag vill med mitt liv, och jag kommer inte stanna upp innan jag når dit. Och bara vetskapen om detta får mig att le.

See I'm trying to find my place
And it might not be here where I feel safe

- Paramore, Misguided ghosts

1 kommentar:

srdjan sa...

jag gillar din inställning :D..adda mej på face srdjan nedzipovski..kram